Julskyltning? :D

Var på julskyltning idag med Frida och Jonas, sen kom Viktor när Jonas drog, och sen kom Madde och Nea också :]<3

Snor från fridas blogg för orkar inte skriva sj ehehehhehe ;]]]]

Quote:
Gick runt i regnet och tog sedan skydd i ingången till torg garaget. Satt där o värmde oss då ett mycket "trevligt" fyllo kom och frågade om hon fick låna telefonen.
Rabbe- Har inga pengar
Fyllo- Men jag ska ringa polisen, min pojkvän åkte fast kl.3
Rabbe- aha :S öhm.. okej * slår in 112
Så står hon och skäller på dem för de hade plockat inne henne på fyllesäll och att hennes pojkvvän satt i fängelse xd


Nu ska jag ha en omröstning ;D ska jag fortsätta blogga PJ eller ska jag börja blogga normalt? :) (vote yes/no i kommentarer, yes plz)

Cool pics! (också hmm.. lånade? :D av frida)

Sista året vi får ha stor gran på torget, för kommunen ska "skära ner på omkostnader", sug min feta!


Cool bild på mig hehehe

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

mys :)

2009-11-29 @ 22:57:07
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHHAHAHAH RABBE HAR BLOGG XD NEXT KRILLE BOOOOOOOI XD



2009-11-30 @ 19:38:02
URL: http://matildaandren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0