update!

nu har man press på sig uppifrån igen om att man måste uppdatera så får väl göra det!

var i skolan idag, som vanligt. inte mycket att hurra för direkt
sen fick jag reda på vilken idiot jag egentligen är på fyllan, därför borde jag nog avstå från alltför mycket alkohol :/ vill inte riskera att göra bort mig igen :(

ska bli skitskoj i morn iaf :D (samtidigt som jag ska avstå från alkohol, hmm..)

har för övrigt beställt lite nice saker :

"Whatever people say I am, That's what I'm not" med Arctic Monkeys (cd)
"HAARP" med Muse (dvd+cd)  ;D
så det kommer nog i morgon (Y)

Sitter och kollar knocked up nu, och snackar med frida på msn ;D<3

Ni får ingen pj bild idag, för orkar verkligen inte ta ngn

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: F R I I I D A

saknar PJ bilden ;(<3

2009-10-08 @ 18:41:10
URL: http://soshutup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0